REKLAMACIJA

Spoštovani, če vam naročeni in prejeti izdelki ne ustrezajo , jih lahko v roku 14 dni od prejema, na vaše stroške vrnete na naslov: M-2000 d.o.o., Pri Bajerju 25a, 1234 Mengeš.

Izdelke morate vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Izdelke je potrebno vrniti kot paketno pošiljko in ne kot pismo, lahko pa jih tudi osebno vrnete na gornji naslov. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa.

Lahko se odločite za povrnitev kupnine ali pa naročite nov izdelek. Spodaj imate priloženo naročilnico. V kolikor ste že plačali dostavljeno blago, vam bomo znesek upoštevali kot dobropis ali pa vam bomo vrnili  kupnino, ki ste jo že plačali za vrnjene izdelke. Denar vam bomo vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga. Vrnitev izdelkov v 14dnevnem roku se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prosimo, ne pozabite v obrazec za vračilo blaga zapisati številko vašega osebnega računa (TRR), kamo vam bomo nakazali vrnjeni znesek prejetega plačila za vrnjeno blago.

Opozorilo! 

Če izdelek ne deluje pravilno ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanj, naprej pišite na našo tehnično službo info@brezproblema.si, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka, poškodbam izdelka samega ter  morebitnim poškodbam drugih stvari. Za dodatne informacije glede reklamiranih izdelkov in posameznih vračil, nam pišite na info@brezproblema.si.

ODSTOP OD POGODBE

V 14 dneh od prejema blaga imate pravico, da odstopite od pogodbe, ne da vam bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z  nedvomno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.

Obrazec za vračilo

Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

 Pismeno na naslov podjetja
 V elektronski obliki na info@brezproblema.si
 Označite na levi strani tega obrazca, da vračate izdelek in račun skupaj z izdelkom vrnete na naš naslov.

VRAČILO BLAGA

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v roku 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov:

M-2000 d.o.o.m Pri Bajerju 25a, 1234 Mengeš

Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prosimo, da blago vrnete s Pošto Slovenije, kot poslovni paket.

Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini. V primeru neoriginalne ali poškodovane embalaže, vam bomo odbili 10% vrednosti izdelka.

Izdelke, ki jih ni mogoče vrniti: 

 Avdio ali video posnetki, računalniški program in video igre, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, če je bila odstranjena originalna embalaža;
 Izdelki, naročeni in prilagojeni osebnim potrebam kupca;
 Izdelki v elektronski obliki, ki so bili preneseni s spleta;
 Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti zaradi njihove narave, ali so zaradi svoje narave neločljivo pomešani z drugimi predmeti;
 Knjige, ki niso več originalno zapakirane;
 Osebni računalniki oblikovani v skladu s specifikacijami, vključno z namestitvijo in konfiguracijo strojno in programske opreme;
 Modeli, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani naročnika;
 Baterije, akumulatorski paketi, akumulatorji, kabli, žarnice, komponente in vsi drugi izdelki, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, če je bila odstranjena originalna embalaža;
 Izdelki za enkratno uporabo;
 Rezervni in nadomestni deli;
 Kozmetika;

VRAČILO PREJETIH PLAČIL

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in vračila blaga.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilo o odstopu pogodbe.

Vračila prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom , kot ste ga uporabili ob nakupu.

POŠKODOVAN IZDELEK

Če na paketu niste opazili poškodb, vendar po odprtju paketa ugotovite, da ste prejeli poškodovan izdelek, imate na voljo 48 ur, da reklamacijo prijavite. Več informacij na info@brezproblema.si.

Kasnejših reklamacij ne sprejemamo!